SMS mārketings: Nenokavē brīdi!

sms mārketingsInformācija ir vērtība. To zina arī uzņēmēji. Un, ja esi palaidis garām kādu svarīgu ziņu – izmaiņas kopējā biznesa vidē vai savā nišā – ātri vien vari palikt zaudētājos, kamēr konkurenti jau ir paspējuši tevi apsteigt par krietnu laika sprīdi.

Tieši tāpēc jāseko līdzi visiem jaunumiem un tie jāizvērtē, jo iespējams, ka kādas no jaunākajām tendencēm ir vērts un nepieciešams adaptēt arī sava uzņēmuma attīstībai un pilnveidei.

SMS mārketings nav gluži jauns termins, tomēr kļūst arvien populārāks un pieprasītāks uzņēmēju vidū. Jau labu laiku uz saviem mobilajiem tālruņiem saņemam ziņojumus no dažādām labi zināmām un populārāk kompānijām. Tā ir informācija par atlaidēm, par jauniem piedāvājumiem, īpašiem piedāvājumiem un citu klientam noderīgu informāciju.

Un šim piemēram sāk sekot arvien vairāk uzņēmumu Latvijā. SMS mārketings ir veids, kā sasniegt savus klientus operatīvi, ātri un ar procentuāli gana augstu rādītāju (98%), ka ziņa patiešām tiks lasīta.

Tomēr arī šajā „vilcienā” jāprot ielēkt laikus. SMS mārketinga pakalpojumu nodrošinātāju arī kļūst vairāk un nu jau atliek vien tikai izvēlēties, kurš no piedāvātajiem servisiem būs visatbilstošākais tam, lai uzņēmuma prasības būtu apmierinātas.

SMS ziņojumi, to sastādīšana un komunikācija ar klientiem jāveido pēc noteiktas stratēģijas, kas palielinās iespēju, ka SMS mārketinga izvirzītie mērķi tiks veiksmīgi sasniegti.

Galvenais, kas jāatceras, sākot izmantot SMS mārketingu savam uzņēmumam – tas ir veids, kā ar klientiem veidot stabilas un lojālas attiecības, ne „bombardēt” ar piedāvājumiem katru dienu.

Sūtot SMS uz klienta numuru, jāpatur prātā, ka patiešām gribam iegūt lojālus klientus, kurus informējam par vērtīgiem jaunumiem, kas viņiem patiesi varētu būt noderīgi. Nevienam nepatīk saņemt nevajadzīgus reklāmas SMS pārāk bieži. Ja tas tiks darīts, tad drīzāk tiks radīta nepatika pret uzņēmumu, nekā pozitīvas atsauksmes.

Ziņām jābūt lakoniskām, kas ir ļoti būtiska lieta, veidojot SMS izsūtīšanai klientiem.

Ziņojuma garumam nevajadzētu pārsniegt vienu SMS ziņas izmēru, kas ir 160 simboli (sūtot bez garumzīmēm), jo garākas ziņas cilvēki mēdz arī nelasīt. Ietveram darbības vārdus, kas gan piesaista uzmanību, gan mudina uz darbību, tomēr arī ar to lietojumu pārāk aizrauties nav vēlams – visam jābūt ar mēru.

Tā kā teju visiem mobilo telefonu lietotājiem ierīcēs pieejams internets, ir vērtīgi ziņas beigās ietvert arī saiti uz uzņēmuma mājas lapu vai speciāli izveidotu landing lapu, kas nodrošinās to, ka, ja klientam piedāvājums patiešām liksies interesants, viņš bez liekām pūlēm un meklēšanas varēs nokļūt uzņēmuma mājas lapā, lai uzzinātu vairāk par piedāvājumu Tas ir ļoti parocīgi, jo nevienam nepatīk lieki piņķerēties.

Sūtot klientiem SMS ziņas, viss jāievēro ar mēru – gan valodas lietojums (pat, ja vēlamies būt ļoti moderni un sekot līdzi slenga jaunumiem, pārāk aizrauties nevajag.

Labāk sekot tam, lai visas ziņas ir gramatiski pareizas un bez kļūdām, jo šādus sīkumus cilvēki pamana biežāk), gan ziņu biežums, gan arī diennakts laiks, kad izvēlamies ziņas sūtīt.

SMS mārketings ieņēmis ļoti noteiktu attīstības līniju, kas nozīmē, ka tiešām nedrīkst nokavēt nevienu mirkli. Iepazīsties ar šo jomu, tendencēm jau šodien, lai rīt varētu sasniegt savus klientus ar SMS palīdzību!